Påskhelgen...

Ja vilken påskhelg det har varit. Vaknade natten till i lördes och mådde jättedåligt...fick gå upp och kräka och det fortsatte sen på lördagsmorgonen:( Men blev bättre framåt dagen som tur var.
På kvällen skulle vi på fest så vi lämnade Malte hos mina föräldrar vid halv fyra tiden, han skulle sova över där och det hade gått jättebra förresten:)
Kände inte alls för att gå på fest, men vi bestämde ändå oss för att gå dit en stund iaf. Väl där började F må jättedåligt så han fick bli hemkörd redan innan middagen hade serverats! Själv stannade jag tills de började flytta borden och det skulle bli dans, då var jag helt slut och ville bara hem till sängen.
Kom hem och slocknade direkt med F brevid mig, vaknade vid åtta dagen efter och mådde aningen bättre iaf:)

På eftermiddagen igår firade vi min mor på Mossby Kaffestuga, var jättetrevligt men hade ingen vidare aptit dock. Malte gungade i gungorna utanför i det fina vädret och njöt i fulla drag:)
Efter det körde vi ut till huset så mormor och morfar och farmor fick se det.

Idag ska vi på påskmiddag, börjar få aptiten tillbaka så idag ska det faktiskt smaka gott med mat! Har knappt ätit något på tre dagar...

Bjuder på lite bilder från vår påskhelg!

Min egengjorda påsktårta:)

Malte öppnar påskägg som han fått av mormor och morfar

Påskaftonsmorgon står Malte så här i sin säng och tittar på oss...snacka om yrvaken:)

Fika på Mossby kaffestuga på påskdagen:)

Roligt att gunga:)

Förresten Malte reser sig mot allt nu! Började i lördags då han stod rakt upp i sin säng när vi vaknade på morgonen. Nu reser han sig mot soffbordet, tv-bänken, ja det mesta som han kan få tag på;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0