Solen skiner himlen é blå...

Underbart väder! Känns verkligen som man får en kanonstart på dagen när man vaknar av att solen lyser in genom persiennerna:)

Malte vaknade vid 7 tiden som vanligt, då hade han nästan på ställt sig upp i spjälsängen (nu går det undan). Vi låg och mös lite och steg sen upp och åt frukost. Sen tog vi en härlig promenad till kyrkan, babyrytmik idag ju.
Efter det gick vi ner till gågatan och mötte upp Sara och gick en sväng in på Trend och MittiCity, fick köpt ett par byxor:)
Sen blev det en liten fika på Centrum, alltid lika gott!
Nu har Malte ätit och ligger och vilar middag. Idag är jag himla sugen på lax så det blir det till middag, sen blir det träning på friskis ikväll:)

Imorgon ska vi köpa bullar med oss och köra in till min mormor o morfar på morgonen i Malmö och fika lite innan det är dags för Malte att få sista dosen Prevenar kl 10. Sist han fick spruta reagera han inte ett dugg, hoppas det är likadant imorgon.
Sen ska vi köra inom Swedala Outlet, de ska visst sluta sälja barnkläder och säljer ut allt för typ 10 kr/plagg. Får se om där finns något klipp:)
F ska iväg och bowla med jobb på kvällen imorgon så det blir väl en lugn hemmakväll för mig och Malte då. Till helgen sen vet jag inte. Är jäkligt sugen på att åka in till Köpenhamn på lördag, ska bli kanonväder har de lovat och syrran jobbar så kunde hälsat på henne;) Får höra om min käre mor är intresserad, F ska jobba vid huset så vi får ta en sväng över till Köpenhamn till sommaren när huset är klart istället:) Gå och mysa på Ströget, inte helt fel!!

Trevlig helg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0