Veckan...

Ikväll ska jag på Aloe Vera party hos Christel...ska bli trevligt! och kul att se hur hon bor. Så får du komma ut till mig sen när huset är färdigt:)

Imorgon ska Malte fotograferas hos Marit Lasson halv elva, sen ska vi möta upp Alexandra och lille Wilmer och ta en sväng på stan. Hoppas vädret är fint!

På torsdag ska jag minsann till Ullared...igen!! Borde få VIP-kort där så ofta som jag åker dit hehe...Malte blir passad av farmor här hos oss. Och imorgon kommer även vårt efterlängtade kök!! Ska bli så spännade att se hur det ser ut när det blir insatt!

Fredag har vi än så länge inget inplanerat, får bli en lugn hemmadag med lite härliga promenader om det är fint väder:)
Till helgen ska F ut till huset och putsa utsidan på det, kanske har även köket satts in då, får se;)

Och Malte han är aktiv som vanligt!! Reser sig överallt haha...

Kommentarer
Postat av: Christel

Hehe ja de ble ju inget party, men trevligt hade vi ändå! Kram

2009-04-14 @ 22:02:06
URL: http://cklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0