Vilka nätter:(

Ja jag är helt slut! Är inte van vid att vakna flera gånger på natten som jag har gjort de sista nätterna. I fredags fick Malte sista dosen Prevenar vaccin, gick jättebra att få sprutan, gnällde bara till när de sprutade in "innehållet" annars inget. Sen på kvällen började han bli lite smågnällig och vaknade med jämna mellanrum på natten. Inget dög mer än att få komma upp i min famn och ligga där och somna om, stackaren:(
Igår var han hängig hela dagen, vi gick ner en sväng till tivolit och han som brukar vara så intresserad av att titta på folk var helt ointresserad. Bara tittade ut i intet...När vi kom hem tog jag tempen och han hade lite feber. Till kvällsmaten åt han nästan inget och man märkte att det gjorde ont när han skulle svälja. Till och med kräktes lite.

Men han åt iaf lite fruktpuré och somnade sen för natten lite i 19...eller ja det trodde jag iaf! Men sen vaknade han av och till hela denna natten med och har hostat och är nu förkyld med stackaren. Ingen feber idag dock, alltid nåt.
Har ätit lite gröt och lite middag, men märks att det gör ont för han att svälja. Får se om det inte blir bättre imorgon så får jag ringa ner till Bvc så dom får ta ett halsprov på han.

Nu vilar han lite middag. Hoppas han kan sova ett par timmar iaf, det behöver han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0