Kaaaalllt!

Ja det kan man verkligen säga att det har varit idag! Var ute och gick imorse en lång runda sen gick vi och handlade på hemvägen.

Sen ringde jag och hörde lite om hur det ska gå till när Malte ska skolas in på dagis, iofs är det gott om tid för jag tänkte vara hemma detta året också om det går! Har mammapenning fram till i höst nämligen så det hade passat bra att skola in han efter jul! Så hoppar jag in och jobbar kvällar och helger om det behövs:)
Tänkte att han skulle gå i Slimminge där de har en "ur och skur" förskola! Tror det är bra, vet de som har barn som går där och de säger att barnen knappt blir sjuka iom att de är ute och får frisk luft så ofta! Men som sagt, är ju ett heeelt år tills dess så kan fundera lite på det till men det hade varit perfekt för oss om han fått plats där för det kommer bara vara en liten bit från där vi ska bo!

Körde in till Malmö efter middag och hämtade Canvasfotot på Malte som jag beställt, blev fint:) Ska ha det upphängt i vårt sovrum när huset är klart!
Annars är det väl inget speciellt som händer...ska nog träna på Friskis ikväll och så ska Oscar ha lite fest på lördag för han fyllde år i tisdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0