Kanelbullar:)

Ja det luktar det i hela lgh nu efter mitt bak! Doftar härligt!

Igår var vi på babyrytmik, jättetrevligt!
Malte var helt slut efter det och somnade i vagnen direkt:) På kvällen tränade jag på friskis.

Har ändrat mig ang min tatuering...kunde inte bestämma mig var jag ville ha Maltes namn någonstans så nu ska jag faktiskt göra en helt annan som jag har kollat ut innan men som jag då tyckte blev för stor! Men efter lite förminskning så kommer den bli kanonfin! Bild lägger jag ut här efteråt! Sen tänkte jag fylla på min lilla fjäril samtidigt också.
Maltes namn ska jag tatuera in, men det får bli senare när jag vet exakt var jag vill ha den.
Tror det kommer göra ont som f-n där jag tänkt göra den men vill man vara fin så...ja ni vet själva!

Nu vilar Malte middag och så kommer snart Sara hit:)


Kommentarer
Postat av: Kitte

Ah va f*** så ringde du inte, ja som älskar nybakta kanelbullar me mjölk hehe....

Ja de e inte lätt att bestämma var man ska ha en tatuering o vad...Den ska ju sitta där hela vårt liv!

Kramar

2009-01-23 @ 19:57:23
Postat av: Petra

Var ville du ha Maltes namn? Ja de är ett stort val man gör, den ska ju som föregående skivare skrev, sitta där hela livet, min tatuering gjorde ja på foten.. över hela.. kan ju dölja den men inte ångrat den en sekund=) så nu ger dé sig var ja ska ha jespers namn..

2009-01-24 @ 00:37:50
URL: http://pesp.blogg.se/
Postat av: Anna

Maltes namn velade jag fram och tillbaka var jag skulle ha det och kunde inte rik´tigt bestämma mig så jag får tatuera in hans namn senare istället:) Fint att ha på foten! Ja du Kitte det skulle jag ju ha tänkt på!!

2009-01-24 @ 09:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0