Klarade det!

Jajamen...Syrran klarade körkortet igår! Stort grattis men nu blir det osäkert på vägarna kan jag ju säga;)
Nä det kommer säkert gå som en dans:)
Så igår åkte jag och Malte in till Ystad vid tiotiden och mötte upp Sara och åt därefter en god fika på Snuggles för att fira henne lite! Gott som tusan...synd det är så grymt trångt inne på snuggles och där får bara tas in två barnvagnar, men jag lämnade vår utanför för säkerhetsskull.

Efter fikan köpte jag present till Robin, blev en snygg skjorta från HM med Tiger på bröstfickan och en bok med djur. Blir säkert bra.

Kom hem igen vid ett tiden och skulle försöka få Malte att vila middag, han hade ju bara sovit typ 20 minuter i bilen. Han TOTALvägrade!! Var en jobbig eftermiddag och kväll eftersom han var så grymt övertrött. Envis har han blivit som tusan. Och det var inte så att han grät när jag la han i sängen utan han var förbannad, helt illröd i ansiktet och när han nästan började hyperventilera eftersom han var så arg så fick han vara uppe istället. Då blev han iaf lugn;)
Somnade som en stock efter badet vid halv åtta och sov till halv åtta imorse, så trött det var han;)

Idag var vi på babyrytmik, trevligt som vanligt trots att vi inte var så många denna gången. Malte blev jättetrött och somnade direkt i vagnen efteråt.

Nu vilar han middag och jag bakar kärleksmums! Ikväll är det träning och imorgon ska syrran köra oss in till Babyland och till Jägerso.

Kommentarer
Postat av: petra

Japps, dom kom i torsdags tror ja de va, ja jag kan ta med de då=) känns inge vidare o komma med de nu när vi e så förkylda.. vill inte smitta er.. Kram

2009-02-01 @ 16:06:02
URL: http://pesp.blogg.se/
Postat av: petra

mm de e inte alls skoj, vi håller alla tummar vi har att vi är friska till dopet....

2009-02-02 @ 08:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0