Öm...

Ja aningen öm är man...men ändå inte så farligt som jag trodde! Tatuerade mig som sagt idag... Blev helnöjd med den och precis som lovat kommer här en bild på den. Men den är fortfarande svullen som f-n och det är fortfarande viss svart tuschfärg kvar på sina ställen där jag inte ville ha något.



Ville inte ta någon bild i färg för då syns svullnaden ännu mer men jag är som sagt väldigt nöjd! Och den tog bara knappt 40 minuter att göra och kostade bara 1500...det tyckte inte jag var så farligt faktiskt! Det var en perfekt present från F! Och tur att han var med...för när tatueraren började närma sig revbenen när han gjorde konturerna kan jag ju säga att det kändes;) Så jag fick klämma lite på F:s tröja då, hjälpte lite;)

Efteråt åkte vi till Jägerso och köpte Bepanthen på Apoteket och käkade och sen körde vi till mina föräldrar som passat Malte.  Malte har förresten börjat med någon väldig konstig typ av förflyttning, innan har han bara rullat sig fram till allt men nu börjar han lägga vänsterarmen under själva kroppen och sen ta fart med benen och på nåt konstigt vis tar han sig fram, svårt att förklara men det ser fruktansvärt roligt ut, som en minigorilla:)

Sitter och slappar framför tvn nu..Malte sover och F sitter här brevid:) Käkar godis för det är faktiskt lördag;)

Ha en trevlig kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Hellström....

men är inte pappan e gorilla i vekligheten???????

2009-01-25 @ 00:32:10
URL: http://hellstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Inte vad jag vet Marcus;)

2009-01-25 @ 08:23:49
Postat av: Kitte

Jättefin ju!!! Men de måste ha kännts!!!!

Kram

2009-01-25 @ 16:49:54
Postat av: Anonym

Usch ja skojar du det kändes så in i...värst var vid revbenen men det andra längre ner var inte så farligt;)

2009-01-25 @ 17:21:47
Postat av: Petra

den e riktigt fin, 1500 va inte alls farligt, de va vad ja betala för den på min fot ju.. ja vill osso ha en typ sån sen e framtiden nån gång när man fått bort en massa kilon :P

2009-01-27 @ 10:02:51
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0