Tisdag kväll..

Malte sover och jag sitter och slappar lite framför tvn...F kom hem efter jobb och åt middag sen körde han ut till huset för att fixa lite:) Blir inte så mycket tid tsm nu den senaste tiden, det får vi ta igen när huset blir färdigt istället:)
Vi ses på kvällarna i veckorna och på måndagar och torsdagar när jag tränar är han hemma med Malte och myser.

Imorgon ska vi köra in till Ystad och fixa present till Maltes kusin Robin som blir 1 år på lördag och ta en fika med syrran. Hoppas jag hittar någon bra present, tycker det borde vara lätt att köpa till en ettåring men han har så jäkla mycket leksaker redan så jag vet inte...hittar väl något:)


Kommentarer
Postat av: Kitte

Du e såå duktig som tränar...

Kram

2009-01-28 @ 19:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0