Trettonafton:)

Sååå kallt det har varit idag, fick bylta på Malte en massa innan vi gick vår dagliga promenad idag, men skönt ändå:) Har varit ute en sväng till huset idag...går verkligen framåt allt nu! Nu håller innerväggarna på att putsas, blir jäkligt snyggt!
Inflyttning till senvåren känns inte så långt borta nu faktiskt...hoppas jag iaf men allt kan ju hända men det hade varit riktigt nice att bo där till sommaren:)

F håller på där ute tills rätt sent ikväll så jag har fixat middag till han när han kommer hem vid nio ikväll. Sen är han ledig imorgon så då ska vi köra till Ystad och titta på vilka fönsterbrädor vi ska ha!

Malte har börjat med en massa läten nu den sista tiden mest: mamamamama eller dadadada...rätt roligt att höra på faktiskt:)


Kommentarer
Postat av: Hellström....

Kul om ni kommer in i huset innan 2010, då får ju fredrik rätt

2009-01-06 @ 17:01:42
URL: http://hellstrom.blogg.se/
Postat av: Hellström....

Jag har haft min regristrerad i en månad minst så jag var före dej

2009-01-06 @ 21:13:34
URL: http://hellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0