Trött ikväll...

Ja idag har varit en fullproppad dag fastän meningen egentligen var att vi bara skulle slappa;)

Börja med att vi faktiskt hade lite sovmorgon, F med *kors i taket*! Sen körde vi och lämnade Malte hos mina föräldrar och sen bar det in till Bauhaus för att kolla på Klinkers, kakel och få lite inspiration till badrum och kök.
Helt ärligt vetifan hur jag och F ska kunna komma överens om vad vi ska ha, blev en del diskutioner där kan jag säga, men det löser sig säkert;) Fanns mycket fint att välja bland så något ska vi väl kunna enas om.

Sen blev det en tur in till Ystad och till stenhuggaren där vi bestämde vilka fönsterbrädor vi ska ha:)
Långt om länge kom vi hem till mina föräldrar igen när klockan var fyra och åt middag där och spelade ett parti Monopol där det stod mellan mig och F i slutet..han vann men det var ENDAST för att jag gav upp för att malte var trött och vi behövde köra hem hehe...

När vi kom hem var klockan åtta och Malte somna direkt...sååå trött han var!

Kommentarer
Postat av: Hellström....

JA JA han gav upp......eller hur

2009-01-07 @ 18:56:24
URL: http://hellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0