Trötter...

Ja efter en sån här dag är man verkligen det. Det hela började med att Malte fick för sig att vakna kl 5,15 imorse :(
Mindre roligt kan jag ju säga, men fick han till att somna om till åtta. Men jag själv kunde inte somna om helt.

Sen bar det in till Malmö för att titta på tatuering! Fick ju det i födelsedagspresent av F. Så nu är det bestämt, nästa lördag ska jag tatuera in Maltes namn antagligen på ankeln:)

Sen när jag skulle hämta Malte, som blivit passad av mina föräldrar under tiden, var han på ett hiskeligt humör! Vet inte om det är fler tänder på G...känns nästan så. Men när han fått vilat lite blev han lite lugnare men nu är det full rulle hela tiden när han är vaken! Men det är bara roligt, men när han blir grinig och gnällig och man inte vet vad det beror på, är det lite jobbigt, men det hör väl till småbarnslivet;)

F kom hem med pizza ikväll, skönt så slapp man laga middag ikväll;) Och sen fick han köra ut till huset IGEN för att putsa. Känns som han bor därute... Men jag ska inte klaga. Blir sååå fint och så fort vi kan slippa lgh är ju bara bra!

Har försökt ha Malte i gåstolen idag...gick faktiskt bättre och fick tom till ett litet smile:)


Kommentarer
Postat av: Kitte

Så bra om han vill sitta i sin gå-stol, underlättar ju lite! Har oxå funderat på att tatuera in barnens namn, men blir aldrig färdig till de o kommer inte överens me mig sj var ja isf ska ha den...

Ja e såååå nyfiken på ert hus, så du får snart lägga ut lite foto ;)

Kram

2009-01-18 @ 13:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0