Vilken sort?

Ja snacka om att jag/vi lider av beslutsångest! Hur mycket som helst som ska väljas nu till huset, roliga saker iofs men mycket! Också är det ju sånt som man helst inte ska tröttna på efter några år;)
Nu är det klinkers till hall/pannrum som är högsta prioritet...Har varit iväg idag på några ställen och tittat och fått lite inspiration:)
När jag är i en sån affär vill jag helst gå själv och titta och inte ha någon jobbig försäljare i hälarna HELA tiden!!! Sen om jag behöver fråga så gör jag ju givetvis det.

Så idag har Malte inte sovit någon rikigt middag så han var rätt trött efter badet ikväll och sover nu sött. På tal om sömn så i söndags kväll sänkte vi spjälsängen till den nedersta delen och vilken natt vi fick! Han somnade som vanligt vid åtta men sen vaknade han kl elva och var rent otröstlig...skrek jättehögt och var jätteledsen! Trodde att det var något som var fel så jag tog upp han men då lugna han ner sig och somnade i min famn men sen när jag la tillbaka han, vaknade han och skrek likadant! Tyckte hemskt synd om F som skulle upp kl fem dagen efter! Så här höll vi på i två timmar den natten, upp och ner och så låg han lite emellan oss men där blev han pigg istället;)
När klockan var ett på natten så somnade han....:)

Imorgon ska vi på babyrytmik på morgonen med Sandra och Fia:) Ska bli trevligt. Ska fortsätta titta på SATC nu...


Kommentarer
Postat av: Kitte

De kan ja tänka mig att du får beslutsångest, men gud va kul de måste va. Men precis som du säger, så ska man ju helst inte tröttna efter några år...De e ju dyrt de där me kakel klinker osv.

Men de blir säkert helrätt till slut!

Lycka till

Kramar

2009-01-22 @ 18:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0