Packning+mors dag:)

Ja det var vad som stod på schemat i helgen som har gått. I lördes packade vi en massa och körde ut till huset och var där hela dagen, jätteskönt var det att vara i huset men inte lika skönt att packa och bära ner allt från lägenheten!
Förhoppningsvis så kommer vi att flytta det sista nu till helgen om allt flyter på som det ska med rörläggare osv...

I söndags var det ju mors dag och min present blev en barnsits till min cykel! Så nu kan jag och Malte cykla härliga runder på landet i sommar! Jättehärligt och precis vad jag hade önskat mig:) Cykelhjälm till Malte blev det också.
Hade en jättemysig dag i Malmö hos min mormor och morfar där det bjöds på jättegod sallad med hembakat bröd och jordgubbstårta efteråt, mums!

Både igår och idag har det varit jättefina dagar, sååå varmt! Men det ska visst bli kallare redan imorgon tyvärr:(

Nu ska jag fixa lite med telefonabonnemang osv medans malte vilar middag..

Kommentarer
Postat av: Kitte

Måste va skönt nu när de börjar hända något me huset o flytten :) Ja visst har de vatt underbart väder o de e sååååå härligt..Allting blir mycke lättare, om man ska jobba eller ej..

Håller alla tummar att allt går som de ska, så flytten blir av ti helgen.

Kramen

2009-06-02 @ 12:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0