Fredag:)

Har varit en sväng i Ystad i förmiddags men fick knappt handlat något alls till Malte som jag hade tänkt. Hade sett ut innan vad jag skulle ha till han från Lindex men givetvis fanns ju inte det i hans stl...men de skulle få in det igen sa dem.
Var jättehärligt att gå och njuta i solen på gågatan:)

Sen körde vi en sväng till Babyproffsen. Vi ska köpa ny barnvagn till Malte. Har kollat på Blocket men den finns inte i den färg jag vill ha. Denna vi har nu är bra men den är så fruktansvärt klumpig och sååå tung! Ser inte alls fram emot när vi ska flytta till huset och jag ska behöva konka den ut och in ifrån bilen när man ska någonstans. Så därför blir det en lättare vagn, snygg är den också;)

Imorgon blir det 25 årsgille! Ska bli kul:)

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0