Lördag:)

Natten till idag har varit hemsk. Vet inte om det är en ny utvecklingsfas Malte är inne i eller nåt. Han vaknar vid 22 på kvällen och är helt otröstlig. Sen vaknar han med jämna mellanrum på natten med. Tror att det är som han drömmer mardrömmar stackaren:(

Idag vaknade vi vid sju och sen gjorde vi oss iordning och körde till Maltes mormor o morfar. F skulle ut och jobba vid huset. Sen körde jag till Rydsgård till Marie och så samåkte hon och jag in till Babyproffsen för att köpa vagn:) Blev ingen sån som jag pratat om i tidigare inlägg utan det blev en mycket smidigare. En Brio. Är helnöjd, ska bara köpa regnskydd som inte följde med i köpet och även en åkpåse.
Sen körde vi hem igen och då mötte jag upp Malte och min mor i Skurup så gick vi i lite affärer och tog en fika på kondiset, långlördag i Skurup idag;)

Förresten ringde Daniella från Gladan och ville jag skulle hoppa in och jobba idag, var verkligen akut och det förstod jag men efter denna natten med Malte plus att jag hade annat planerat idag så gick det inte. Annars hoppar jag gärna in helger, men vill gärna veta det liiite i förväg iom att jag har Malte att tänka på. Visst kan ju F ha honom ju men nu är det så mycket med huset och han behöver vara där ute.

Försöker få Malte till att vila middag. Ikväll blir det lite besök och Monopolspelande:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0