Torsdag:)

Har haft trevligt besök idag..Alexandra var här med sin lille Wilmer. Så himla söt och liiiten. Har Malte varit så liten, svårt att förstå nu. Fikade på lite bullar och pratade lite skit:)

Sen ringde chefen på Lillgården så jag ska dit på intervju för en tjänst på 75% på onsdag...har ju jobbat 100% innan jag fick Malte och det hade varit perfekt att jobba 75% nu när han är så liten. Men jag ska iofs ändå vara hemma hela detta året;) Men hade varit skönt att veta att man skulle jobba 75% när det är dax att börja jobba.

Annars har det varit en rätt lugn dag, har varit en sväng ute vid huset. Imorgon tänkte vi prova gå ner till församlingshemmet. De har på måndag o fredagar träff för barn mellan 0-6 år med sångstund och fikastund bl a. Babyrytmiken idag var inställd men det ska vi på nästa torsdag igen.
Synd att det inte finns någon öppen förskola i Skurup, det finns i Skivarp men det blir för långt att köra tycker jag när vi har flyttat. Så till hösten fortsätter vi att gå till kyrkan tror jag. Mest så Malte får träffa lite barn:)

Har varit och tränat på Friskis ikväll:) Och sitter och njuter av lite mörk choklad nu.

Alexandra med Wilmer

F med Malte i vår framtida tvättstuga:)


Kommentarer
Postat av: Petra

Åhh en liiiten bebis =) Va söt han var, du får hälsa Grattis från mig till Alexandra.. Hon va ju med dig här på ljuspartyt.. Va skönt de låter med att gå hemma detta året oxå, skulle med vilja va hemma tills han e störr men de blir bara detta året ut sen får ja jobba igen, inte råd o inga fler dagar..

2009-03-27 @ 20:40:35
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0