Onsdag:)

Idag har vi fått bänkskivan till köket! Ska köra ut dit i eftermiddag och titta och ta med lite packning dit:) Hoppas nu det blev så fint som jag tror!

I förmiddags har vi varit en sväng i Malmö på mobilia. Köpte studentpresent till Malin som vi ska till den 5 juni. Sen köpte jag lite plagg till Malte på Lindex, jättesöta! Efter det körde vi en sväng till F som jobbar vid Johanneslust nu. Och nu är vi hemma igen och Malte vilar middag och jag ska ta tag i lite packning. Inte klokt så mycket saker man samlar på sig alltså...

Ikväll blir det röjning i köket i huset och då får Malte vara hos sin mormor och morfar under tiden:)

Härliga kläder från Lindex:)Söta Malte:)







Kommentarer
Postat av: Gun Malmborg

Ja Anna jag känner igen de med att man samlar på sej en massa grejor, har haft liknande känslor ibland men snabbt förträngt de för de är ju kul om man kan efterlämna något till barnbarnen. Kram Gun

2009-05-27 @ 19:33:12
URL: http://[email protected]
Postat av: Petra

=) jaa de e precis dom turkosa kläderna jag tittat på =) tänkte köpa dom idag men hann inte så jag får göra det på fredag =) dom va riktigt fina o söta =)

2009-05-27 @ 21:35:02
URL: http://pesp.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja du gun malmborg, alias marcus HELLSTRÖM kanske? Glöm inte bort dansen du lovat Gun!;)

2009-05-27 @ 22:33:12
URL: http://maltesmamma.blogg,se
Postat av: Hellström.....

Nä för fan blanda inte ihop mej med gun!!!

2009-05-28 @ 11:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0